Så länge jag bestämmer mig för det så tar jag mig dit.

Igår var det tävling och båda hästarna jag red var felfria! Det var ju trevligt.
Idag var vi och kollade på bundeschampionatet! Häftigt att se, otroliga hästar en del av dom. Och superbra shoppning också, även fast jag inte köpte nåt. Men nu har jag upplevt denna legendariska tävling från publiken iallafall. För er som inte vet vad det är sp är det tyskland största unghästtävling i hoppning, dressyr och fälttävlan. Eftersom att tyskland är en så bra hästnation så är det nästan som unghäst-EM... Riktigt fina hästar iallafall. 
Lite bilder :)
Solnedgång över hagarna igår
Två dåliga bilder från bundeschampionatet.
Och kvällens solnedgång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0