Inte långt kvar nu!

Nej, nu är det bara två dagar kvar här! Idag var jag väldigt seg i kolan. Tror att jag är lite eftertrött efter att ha haft några tuffa dagar och nu lugnt, då slappnar man av och känner efter. Har ändå ridit en del idag, på fina hästar och det har gått bra. Stickan red jag ut. Travade och galopperade rakt fram, krävde inte så jättemycket- mest bara att hon skulle ta lika stöd på båda tyglarna och "ta mig framåt". Kontrollerade att jag kunde flytta bakdelen dit jag ville samt ställa och böja henne som jag ville samt att hon lyssnade fram och tillbaka. Hon kändes eftergiven och fin. Travade på rakbanan och galopperade ute på fältet. 
Nu är jag väldigt trött så det blir en tidig kväll ikväll! :)
Arkivbild från ett ridläger för måånga år sedan! Jag och min D-ponny Isabelle. Till höger i bild Josse & Peggy ( hon har kvar henne än idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0