Fix you

Åh vad jag älskar det här stället. Eller snarare personerna här/ livet jag har här. Idag har jag pratat med Jens= inspiration! Och hopptränat för Daniel= mer inspiration. Det gick bra också! Riktigt bra faktiskt, det är först nu när jag kommer tillbaka till min vanliga träning som jag känner hur mycket praktiken gav. Det jag tränade på idag var mest att kunna följa med hästen genom kurvan/ mot hindret och sen sista biten sitta upp och låta hästen hoppa själv. Hästen ska då när jag rätar på mig backa av själv och få frihet nog att kunna bedömma hindret, få kontroll på tekniken och hoppa genom språnget på egen hand. Det låter så enkelt.. ;) Men nu börjar jag få ordning på det med Stickan! Jag kommer ihåg hur enkelt det kändes när det funkade med Rocksina, jag red liksom bara på, rätade upp mig mot hindret och hon var uppmärksam direkt. Det är rätt så enkelt när man har fått in systemet. 
Min favoritbild på mig & Rocksina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0