Million voices.

Onsdag betyder lång dag på KZ! Även fast dagen är lång så är det bara fyra lektioner, vilket gör att den känns kortare tycker jag. Vi fick dessutom skjuts hem så vi var hemma rätt tidigt, ca halv fem tror jag..

Idag red jag ut på Rustica med Elin och Moa. Vi red Löten-rundan i skritt och trav, det tar ca 1,5 timme. Vi hade det väldigt bra och Stickan var fin! Nu kändes hon bättre på marken igen så jag var nöjd :) mjuk och bärig!

Tessan fick sin "vilodag" idag. Dvs promenader. Hästen är för övrigt född till att bli fotomodell! Det är väldigt enkelt att fota henne då hon står stilla när jag ber henne om det och hon har spetsade öron jämt! Och så är hon vacker förstås :) Den här bilden är från stallplan nu på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0