Jag lever!

Trots att det på bloggen verkar helt dött..! Skrev nyss ett väldigt långt och detaljerat inlägg men det försvann såklart i samma sekund som jag skulle publicera det. Otroligt irriterande. Tog dessutom ett bra tag så nu orkar jag inte skriva om det, måste sova.

Men kortfattat- Tessan går otroligt bra och jag njuter av varje sekund med henne! Hon gick dressyr för Linda igår och hoppning för daniel idag. Mer om det imorn.

Rustica tävlade i helgen, gick väldigt bra i 120, inte fullt så bra i 130, bara att träna vidare. :) igår gick hon träning för elever i B-tränarkursen. Väldigt roligt, skriver mer imorn.

Nu måste jag sova, har en tuff vecka och imorn väntar en lång KZ-dag. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0