Dressyrdag!

Idag har jag trimmat båda hästarna med hjälp av Linda. Rustica red jag på lektion för henne på förmiddagen. Vi jobbade lösgörande, flyttade för skänkeln hit och dit, gjorde volter osv. Rustica var jättefin idag!! Guldstjärna :)
Tessan red jag på stallplan på eftermiddagen. Linda hjälpte mig lite med henne också. Flyttade undan skänklarna med henne också, samt gjorde övergångar och tempoväxlingar. Hon har ju ganska lätt för sig, men det är mycket styrka som ska till! Såklart, hon är ju fem :) hon var också väldigt duktig idag! Bra dag! :)

Annars så har jag pysslat rätt mycket i stallet idag. Med hästarna och utrustningen och så. Fixade hagen också, la grus på några ställen där det var lerigt. Riktigt tungt var det, som jag kämpade haha! Skönt att ha det gjort :)
Har också haft det riktigt kul med vännerna, hur ska jag klara mig utan dessa underbara människor i framtiden?? Jaja det är ett senare problem :)

RGB kommer snart till strömsholm! Han var ju här för två år sen också och jag kan garantera att hans clinics är sevärda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0