Det rullar på!

..bättre än nånsin! :) tävlingen gick för himla bra egentligen! Först en 120 bed.winning round dvs de bästa går till
Omhoppning. Red felfritt i grunden, och sen satsade jag rätt rejält i omhoppningen. Vände innanför där det gick och tog alla svängar jag ville! Rev dock ett hinder, andra hindret i en räcke-räcke kombination. Annars superfin häst och rätt bra tid! I 130:n sen var hon ju såklart lite trött efter två rundor men hon gjorde det ändå väldigt bra! Banan var på 11 hinder, 14 språng. Fick två nedslag. Först in i en kombination, hinder nr 3, och sen sista hindret. Jag är mer nöjd med den rundan än 120:n, så väljer att inte bry mig så mycket om nedslagen. Nästa helg går hon bara en 130, ska bli kul då att se hur hon klarar det med krafterna kvar!! Ska bli kul! :)


Idag har jag ridit dressyr för Linda på rocksina och det gick rätt bra till slut :) fick kämpa lite men det gav resultat! Rustica joggade jag bara på tågbanan, den stora utebanan. Hon kändes fräsch :)

Har en väldigt spännande nyhet på gång, men den skriver jag om imorn! Måste bara få klartecken att det är okej att skriva om det i bloggen först :) tills dess- god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0