What you give is what you get.

Ååh idag fick jag äntligen en lugn dag!! Gick upp 8 och morgonmockade/ promenerade/ släppte ut i hagen.. Efter lite frukost började jag fixa med hästarna och rida!
Rustica gick i skogen. Runt träd, över stockar, klättring m.m. Joggade sen på tågbanan, lösgörande arbete. Hon var fin :)
Tessan fick en långtur i regnet. Det var min tappra vän Elin och jag som gav oss ut. Det regnade konstant, men vi hade ju bestämt oss ;) Regn långt och travade mest. Hon har också en stor fux, så vi känner oss rätt snygga när vi rider bredvid varandra. Som spegelritt. Men det kanske bara är våran känsla ;)
I övrigt har jag inte gjort speciellt mycket idag.. Kvällpromenerade hästarna för en liten stund sen. Ikväll ska jag sova tidigt på riktigt... ska försöka iallafall, när man väl har tid vid att sitta vid datorn kommer jag ju på massor av grejer som man vill kolla upp! Alla andra dagar uppdaterar jag ju bara bloggen lite snabbt från mobilen innan jag slocknar.. 
Iallafall så har jag en lugn dag imorn också! Mums.
I veckan kommer nog Rocksina hit så ska jag hoppa henne lite :) Roligt!
Det här är en gammal video, när jag rider henne i en 115. Kolla in språnget på hinder nr 2 och nr 8!!!!!!!
Hjärtat ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0