Måndagsyra.

Slutet av förra veckan rullade på, fredag- söndag var jag och tävlade i Sundsvall med Tessan! Hon gick 110, 120 & 120 och var felfri hela helgen!! Fina 5-åringen! Guld värt att jag får rida henne :) Stickan hade semester hemma istället, gick i stor hage och reds ut i skogen.
Imorse red jag dressyr för linda på henne. Lösgörande arbete, volter och skänkelvikningar, flytta hit och dit osv. Hon gick helt super! :)
Tessan skrittade jag ut på, hon får några lugna dagar nu efter den tuffa helgen. Hon visar dock inga tecken på att vara trött.. Det gäller att komma ihåg hennes ringa ålder ändå :)
För övrigt så har dagen idag varit allmänt kaos.. Tappat bort mobil, plånbok, mössa och grimskaft bl.a. Allt är tillbaka utom grimskaftet..:) vi har börjat planera för helgens elittävlingar och det blev väl lite för mycket för min lilla, lilla hjärna ;) virrig dag helt enkelt men det klarade vi ju av ändå :)
På torsdag drar det igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0