Då var det igång!

(Det här skulle ha publicerats i torsdags) Idag har jag varit duktig. Jag har genomfört schemat jag skrev om igår med mera + flera småsaker såsom hagbyten och filmning av ekipage.
Hann inte gå banan innan klassen, men fick den väl förklarad för mig av Anna-Clara! Fick stenkoll!
Dagens höjdpunkt var då tävlandet. Red alltså 120 på Rustica, vi var felfria och kom på 12:e placering! Det är jag nöjd med! Det var 100 starter och en del minst sagt stora namn.. Det var väldigt inspirerande att rida 120 på en bana som var pimpad för Grand Prix med flera stycken duktiga proffs i samma klass! Himla roligt!
Tessan gick träning för Daniel idag, vi red en caprillibana, vilket är en bana med bomserier, cavalettis, hinder och koner. Tessan gjorde allting helt super! I framridningen varierade vi galoppsprång mellan två bockar. Tessan kunde gå på 4 och 8 varierat. Inte illa på en femåring! Så rolig att rida är hon!
Nu är klockan 22:11 och jag åt nyss middag. Nu ska jag sova! Imorn blir det att gå upp tidigt igen, rider första klassen som startar 07.00... Good naaatt!!
Våra fina unghästar på remontlektionen som jag också hann med idag, dressyrtränare Linda i förgrunden:


Kommentarer
Postat av: Madde

Att du orkar med allt är ju ett under haha! Skulle nog aldrig fixa det, du är typ superwoman haha. Hoppas att det gick bra i fredags oxå!

Svar: Vad gullig du är! Som tur är så går det i perioder, det är ju inte superstressigt jämnt ;) Det gjorde det :D kram
Sofia Sundqvist

2012-10-15 @ 08:14:08
URL: http://stallmolke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0