Tillbaka!

Nu är jag tillbaka på RS! Jag har haft ett bra lov, det är så skönt att komma hem en sväng mitt i terminen såhär.
Har hunnit med att tävla Rustica i helgen också! Hon gick 3 st. 130 under helgen och trots några oturliga nedslag så har hon hoppat för himla bra!!! Hon tog det lugnt tidigare i veckan, så hon var taggad och hoppade som aldrig förr. Så det är jag nöjd med. 
Iallafall så har den här veckan börjat i full fart! Dressyr på Tessan, longering av Snöret och uteritt på Rustica är dagens hästar. Har också haft stalltjänster och kollat på film i Knytpunkten, Gladiator. Är dessutom dagelev så dagen har rullat på rätt bra! 
Veckans höjdpunkt blir på onsdag, för då kommer Rolf-Göran Bengtsson till Strömsholm! Riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0