This could really be the good life.

Idag hade vi föreläsning om mental träning för johan plate hela förmiddagen. Det var väldigt bra men jag har verkligen blivit kräsen när det gäller föreläsare sen jag kom hit till strömsholm, jag väntar mig att bli "blown away" varje gång, men det funkar inte riktigt så. Förutom när Jens pratar. Då är det världsrevolutionerande i mina mått mätt..
Iallafall så hann vi gå igenom en hel del under dessa 3 timmar. Satte igång tankarna lite.
Hästarna trimmade jag idag. Men Rustica fortsatte jag med det vi gjorde på träningen igår och hon hade lärt sig lite mer nu! Provade även samma grej på Tessan men med lite mindre krav, och hon jobbade också på bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0