Waiting on the world to change.

Fredagen var grym!! Lyckades rätt bra på umet-lektionen som för övrigt var min sista att hålla i ridningen! Ska bara hålla i en stall-lektion nu så är jag klar sen! :)
Rustica gick sååå fint på Tågbanan! Red över 3 bockar på en linje och varierade mellan att rida 4, 5 och 6 galoppsprång mellan. Red sen 4 mellan de 2 första och 5 till sista och tvärt om. Allt gick så väldigt enkelt!! Rytmiskt och balanserat.
Kvällen var helt oslagbar. Åkte in till Västerås och åt på Jensens och gick på bio ( The Lucky One) med ett grymt gäng! Maten var supergod och bion var jättebra. Allt var vältajmat och alla var såå glada!
När vi kom hem på natten så gick vi på promenad till Strömsholms småskola och lekte i lekparken ( hahahah). Vi blev barn på nytt och hade såå kul! Vi var ute i 1,5 timme.. Fille fyllde 20 också så vi firade han lite vid tolvslaget! :)
Helt enkelt en grym dag med fina vänner och hästar! :D
______________________________________________________________________________________
Idag har jag haft stalltjänst.. och varit trött eftersom att jag inte sov så mycket inatt.. ;) ( så värt)
Rustica skrittade jag ut på och hon kändes vääldigt fin!
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag än att titta på treårstesterna som är här i Röda i helgen. Massor av fina 3-åringar har jag sett och jag tycker faktiskt att kvalitén är högre än förra året. Fast jag har iofs sett långt ifrån alla..
Nu ska jag sova för imorn är det både stalltjänst och tävling på schemat! :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0