Home.

Igår ar det söndag och jag tävlade på stora Ekeby. Det gick bra, jag red en skolrunda för att hon verkligen skulle vänta på mig och lyssna. Fick dock en för nära distans på ett räcke som hon rev, men annars hoppade hon super! Framhoppningen var helt perfekt! Var dessutom själv där när jag hoppade fram ;) guld!
När vi kom hem åt jag och pappa på markan, sen red jag Vivaldi ( skolhäst) till galoppbanan med Hanna och mirja. Solen sken och allt var så härligt! Galopperade runt och hade det allmänt grymt! Jag sprang också och gymade ett riktigt hårdpass, nu ska jag igång med träningen igen! hade också stalltjänst på morgonen ocheftermiddagen, nu mins vänner har jag jobbat min sista helg i röda stallet!! Ever! Så skönt.
Idag var det ju då Kz. Det har varit en bra dag ändå. Rolig idrottslektion bl.a. :) nu på kvällen har jag promenerat med Rustica till slottet med elin och hennes Alf :) ca en halvtimme, det var härligt det! Har också sprungit och nu sist så kollade vi på män som hatar kvinnor med gänget.. :) bra dag allt som allt!
Bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0