"Life in March?"

Idag är det måndag och vi var lediga från skolan! :) Istället var vi i Västerås och shoppade. Hade det riktigt bra och köpte en vårjacka, svarta jeans, skjorta, tröja, bustier, scarf och en donken-menu. Det var nog allt för att vara exakt hehe..
På kvällen hoppade jag Elins häst Coriograf ( Affe) eftersom att hon är sjuk. Jag red han en gång förra veckan också och jag tycker att han är jätterolig :) Hoppade studs, bockar på volt och även några enkelhinder.
Hoppade Rustica också. Försökte få henne att hoppa mer rakt, men det gick sådär. Hon hoppar antingen rakt eller med tryck just nu.. Men hon ska stärkas så att hon orkar med att hoppa både rakt och med bra bakbensaktivitet samtidigt. Kom iallafall en liten bit på vägen idag! Imorgon är det Jens-träning!
Det här, mina vänner, är äkta stall-lycka! När man inser att man inte behöver krångla med att öppna en ny pall spån eftersom att det finns en enda spånbal kvar, ämnad till just dig. Jag vet inte om det framgår på bilden hur höga och överdrivet inplastade dom är men, dom är dryga att öppna...
Och med dom orden säger jag god natt ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den här förstår jag :-)

2012-03-27 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0