Fredag, Lördag.

Härliga dagar!! Har hunnit med att träna för Linda två gånger med Rustica och ja, jag är supernöjd! Vilken kanonlärare och vilken kanonhäst! Utveckling på gång här :)
Annars så är den här helgen väldigt lik den förra, vilket jag tycker är kanonbra. Fredagkväll- festligheter i Västerås, sova två timmar och sen morgonstalltjänst, precis som förra helgen. Nu är det lördagkväll och imorn ska jag tävla, precis som förra helgen! Klockan står på 04.15, så det blir väl inte jättemycket sömn inatt heller. Men jag har rutin på det här nu, att klara mig utan ordentlig sömn. Det sitter mycket mer i hjärnan än vad man tror!
Imorn ska jag till Södertälje med mamma, pappa, Tessi och Rustica. Det blir en lång med troligtvis väldigt rolig dag! :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0