Summertime.

Den sista veckan var vääldigt bra!!
Måndag var vi lediga och jag red Rustica och Rocksina bl.a.
Tisdag red jag Rocksina och Rustica, sen var det skolavslutning på KZ. På kvällen var det party!
Onsdag var vi lediga, red Rocksina och Rustica och hade det allmänt bra! Strömsholmstävlingarna började!!
Torsdag var det dags för mig att tävla på gröna banan framför slottet! Hoppade nationell 120 och fick 4 fel ( en rivning), väldigt nöjd! Resten av dagen groomade jag åt Py som tävlade och sen red jag ut skolhästen Rebelia.
Fredag tävlade jag nationell 125 och fick 12 fel ( 3 rivningar), rev tre hinder på raken efter en nedförsbacke då jag inte riktigt fick tillbaka balansen i henne efter det, men är väldigt nöjd ändå! Den svåraste bana jag har ridit någon gång på tävling.  Red sedan Rebelia igen, galoppjobbade lite på stallplan bl.a. och hon var otroligt fin!!!! Extremt bra sista ridtur på RSG skolhäst! Sen kollade jag på tävlingarna resten av dagen, samt shoppade lite bland tälten ;)
Lördag jobbade jag som funktionär på hoppbanan. Väldigt roligt, fick kolla på väldigt bra ekipage på väldigt nära håll! :) Mamma och pappa kom till strömsholm och hjälpte mig att packa. Sen gick flyttlasset hem till Molke och nu är det sommarloooov på riktigt!!
Ha en bra sommar alla glada!













Kommentarer
Postat av: Linda

Varför bara ta över slottet? Ta över hela världen istället hihihi <3

2012-06-15 @ 01:33:39
URL: http://josgeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0