Holy macarony

..eller nåt sånt! Den här veckan började ungefär som hela förra veckan var- kaosigt. Bl.a. provred jag en häst igår för andra gången, hade beslutsångest hela natten och dagen idag. Nu på kvällen visade jag filmen och pratade med Anna-Clara och Jens och bestämde mig för att jag vill ha den här hästen! Så nu är det veterinärbesiktning och så på gång! Hålla tummarna!
Rocksina har tagit det lugnare mån-tis, men imorn tänkte jag köra igång lite igen, hon har haft det lite lugnare i ca en vecka nu, det behövde hon nog! Den här veckan är det lite lugnare i skolan också, jag har inga stalltjänster i röda och inget prov eller liknande! Har alltså gott om tid för henne! Det blir perfekt! Planerar att fortsätta varva ridpass i ridhus med uteritter, klättring och longering, eftersom att det upplägget funkar så bra på Rockan! Men nu ska jag sova, skriver bara lite snabbt så ni vet att jag lever! Med massa utropstecken! För det är typ så jag känner just nu!!!!!!!!!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0