Freakshow.

Den här dagen har varit lång, händelserik och lite konstig. Nu är jag megatrött. Men ska försöka mig på att skriva så ni fattar någorlunda ;)
Dagen började med morgonstalltjänst, sen fixade jag med Rockan fram till 10 då jag fixade Evelina (Electro-Bartok) för ridning. Red själv för två stycken som går C-tränarutbildning här just nu. Jätteduktiga! Fick några nya tips. Vi kom tillbaka till stallet kvart över 12 och då blev det ruschen! Hopplektionen hade kaosat och en hade fått hjärnskakning, och en annan åkte ambulans till sjukan och blir kvar där över natten. Allt hade därmed försenats.
På eftermiddagen hade vi iallafall klassråd och PDL innan jag hade eftermiddagsstalltjänst, middag och efter det tid för att rida Rockan! Red i Gula ridhuset och det gick riktigt bra till slut! För övrigt så har alla varit allmänt nippriga idag, det var väldigt länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde vid middagen t.ex.! Bara massa knas. Nu är klockan halv elva och jag är äntligen klar med dagen.
Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0