Upgrade u.

Den här dagen har också varit kaos och konstig! Oj vad det händer grejer jag inte kan skriva på bloggen.. Önskar att jag kunde det så att jag själv ska komma ihåg ;) Men skoldagen idag var väl också rätt ovanlig. Det kan hade på schemat var att rida ut på Sheridan med Tessi på Harrison (kalltkalltKALLT!) och rida en pay n' jump bana på Giacometti! Superbra schema enligt mig ;)
Giacometti (" Gurkan" *01 San Quintero xx-Chapman) gick superbra! Sist jag hoppade han drog han en del åt vänster i språnget, men den här gången hade jag ridit fram honom mycket bättre till högertygeln (svaga sidan) och hade allmänt bättre koll på bakbenen så nuu gick det bra! Har väntade så fint och det flöt verkligen på! Fick såna fiina distanser tack vare detta! Och dessutom bockade han bara en gång, på framhoppningen efter första oxern. Inte illa! Lyckat med andra ord.
Rocksina longerades idag. Pessoaselen på och trava över bommar. Det märks att hon har blivit mycket starkare!
För övrigt har det varit sjukligt kallt här idag! Sådär så att ögonfransarna fryser.. Längtar efter våååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0