Paradise.

Idag var det snabba ryck som gällde när jag kom hem med bussen från KZ ( som idag bjöd på bl.a. engelskaprov och galna ridtjejer som gör allt för att vinna dom små lekarna på idrotten) vid kvart i 6. Halv sju skulle jag nämnligen vara ombytt och ha hästen iordninggjord, framriden och klar inför hoppträning i Röda. Men med hjälp från Tessi gick det bra!
Rustica gick alltså hoppträning för Daniel. Vi började med travbommar, på marken och upphöjda. Sen upphöjda galoppbommar. Sen började vi hoppa lite och sen hoppade vi bana! Rustica var pigg och glad! Riktigt bra första träning blev det! Hon är så schysst och ställer verkligen upp på hinder. Hon bara köör oavsett om det blir lite tokigt. Så braa! Det var dessutom dunderhärligt att äntligen kunna vara med och träna igen! Jag känner att jag uppskattar det på ett helt annat sätt nu när jag inte har kunnat det på så länge. Det spelar liksom inte så stor roll längre hur det går, bara jag kan vara med över huvud taget! Skön känsla ändå :)
Nu ska jag gå och lägga mig efter kvällens Big Brother- tittande med polarna! Ha det bra då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0