Inevitable.

Måndag igen då! Igårkväll blev det inte heller speciellt tidigt då vi hade gäster och grejer, filmkväll ända tills datorn pajade! Men det gjorde inget för jag är så utvilad efter helgen!
Rocksina gick promenader idag, morgon och kväll. Eller ja, på morgonen går jag alltid med henne en sväng för att hon ska komma igång i kroppen efter att ha stått stilla en hel natt.
På kvällen efter KZ var det dressyrtävling i röda, Moa och Hanna försvarade RSG-maffians ( vi kallar våran klass det) färger i MSV:C. Nöjda tjejer och fina ritter! Dock så får man väl säga att dom föll lite offer för det här med att dressyr är en bedömningssport.. Kan bara föreställa mig hur frustrerande det måste vara. Bättre med hoppning, spelar ingen roll vad någon tycker så länge bommarna ligger kvar ;)
Elin, jag, Latin Lover (Love), Hanna, Lovisa, Jossan efter Hannas ritt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0