Cosmic.

Fredag igen, det var det ju nyss? Jaja, dagen började i kaos. Förstår inte vart allt kaos har kommit ifrån nu såhär helt plötsligt?! Hade iallafall en halvt dålig Umet-lektion i hoppning och missade Rocksinas hovslagartid samtidigt. Sen gick jag 10 min i onödan till en sal där jag trodde vi hade lektion, fick vända dit jag var innan och kom lite sent då.. Efter lunch vände det lite smått. En uteritt med Hanna blev det, travade massor och hoppade även lite stockar. Rocksina känns hur bra som helst mot hinder!! På marken- inte så bra fortfarande.. Linimentade hela hennes rygg, masserade och la på ett extra täcke, hoppas spänningarna släpper lite.
Hoppas att lite spänningar släpper hos mig också i helgen. Den här veckan har gett mig ticks! Går och gör typ som hästar gör när dom "luftsnappar".. Psykfall nästa ;)
RSG2:or på uteritt! Bild från Strömsholms facebooksida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0