Vann pris på Julgalan!

Ikväll var det Julgala på RS. Många roliga programpunkter, visning av roliga kortfilmer-bidrag från klasserna, lotteri, fika & prisutdelning i olika kategorier. När vi kom dit fick vi rösta på nominerade i varje kategori, t.ex. Årets kämpe, årets pinsammaste, årets citat, årets avfallning mm. I kategorin årets prestation hade någon nominerat mig(?!!) liten chock bara det, vem tipsade? Det slutade iallafall med att jag vann också! Årets prestation för att jag har kvalat en 5-åring till 130 samt tävlat det på en annan häst. Himla roligt!!!
Kvällens tråkigaste var att vi inte kunde spela in våran klass film, då den ej funkade... Den var iallafall rolig och vi hade sjukt kul när vi spelade in den! Förhoppningsvis kan den fixas och komma ut på youtube så att jag kan lägga upp den här! :)
Kvällens roligaste var den som vann Årets citat. Det var ridläraren Åsa som hade frågat Rolf-Göran Bengtsson när han var här och höll clinic om han hade ork kvar till sex. Hon menade ju såklart fram till klockan 18 men det kunde ju lätt misstolkas och Jens och Daniel kunde inte hålla sig för skratt direkt!
En rolig kväll iallafall :)


Kommentarer
Postat av: MammaMamma

Stort grattis, det är du värd efter allt slit!

2012-12-19 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0