Jullov!

Som ni säkert förstår så har jag åkt hem på jullov! Hittills så har jag sovit, firat jul, ridit en massa och träffat kompisar! Första dagen när jag kom hem så fick jag sovmorgon och det händer inte ofta! Blev dock väckt vid ett-tiden nånting annars hade jag nog aldrig vaknat :) 
För övrigt så har jag bara Rustica här hemma nu, rider ut lugna pass i skogen ( hennes viloperiod). Tessan står hos sin ägare men jag rider henne fortfarande, idag hopptränade vi och hon var fin! :)
Jag ska vila lite från bloggandet under lovet, som jag brukar göra. Men i början av Januari så är jag igång igen. Då åker jag ner till Skåne för praktik! Jag tar med mig Rustica och det ska bli väldigt kul. En månad är jag borta! 
Men tills dess så ska jag ta det ganska lugnt. Ska vila så mycket jag kan, fira nyår på Strömsholm och träffa personer som jag har saknat här hemma :)
 
Strömsholm vintertid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0