Nothing to fear but fear itself.

Imorse började dagen då med fodring och stalltjänst 06.30- 08.00. Det tar ju alltså lite tid men det var inte alls mycket att göra! Vi kunde ta det lugnt. Jag börjar med min tuffaste vecka, som dagelev. Det innebär flest stalltjänster samt helg. Lika bra att ha det gjort nu i helgen när jag inte har någon tävling och ändå ska vara kvar här.
Nu har jag lite rast och snart ska jag gå upp till Röda ridhuset för lektion, ämnet Arbete med Häst :)
(Update: det här inlägget kom upp lite senare för det funkade inte så bra.. har nu varit på den lektionen och nu är det luunch :))
Lite bilder från stallet:
Stickan (Rustica) i stallet, från utsidan
Arbete utanför våran del av stallet, som alltså är byggt i två vinklade delar som en fyrkant runt centrumhuset.
En del av centrumhuset. Här finns skötplatser, spolspiltor, sadelkammare, toalett, kontor, hästsolarium mm.
"Våran" länga. Stickan står i box 2 och Rockan i box 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0