Lights will guide you home.

Hej hopp i lingonskogen! idag är det måndag och redan vecka nr 2. På måndagar är det dressyr för Linda som gäller för SportHopp. Vi red i kungs och jobbade mycket med lösgjordhet och lydnad, samt att ha koll på båda bakbenen ordentligt. Mycket grunder alltså. Vi red på volter, sidvärts, övergångar m.m. Det gick rätt bra och Linda tyckte att det var stor skillnad på Stickan sen i våras, så det var ju kul att höra! Framför allt så känner jag att vi har lärt känna varandra mycket mer!
Idag var det klarblå himmel och sol hela dagen, och det är ju Augusti. Tror ni det var varmt eller? Tänk om! Det var riktigt höstkallt! Täckjacksvästen på! Men det gör inte så mycket :) Rätt mysigt.
 
På eftermiddagen hade vi historia, vilket mest blev en sagostund. Först av våran lärare Per och i "pausen" underhöll Hanna oss med en saga som innehöll allt från en prinsessa till ett kokat ägg och allt därimellan.. 
 
Nu på kvällen har jag umgåtts med en hel hög roliga pojkar och flickor på Nya plugghästen som ett av grannboendena heter. Elin bakade till oss och vi kollade på Scary Movie bl.a. Och jag mådde så bra. Härliga kompisar!  
Några av dom- Jossan, Hanna, Jonna & Moa. Såhär seriösa brukar dom inte se ut.. Skumt ;)
Förresten, jag vet att de senaste inläggen har sett väldigt konstiga ut.. Det blir något knas när jag uppdaterar från mobilen.. Har fixat till det nu och ska försöka lista ut varför det blir så :)
Och med det säger jag god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0