Go your own way.

På eftermiddagen hade vi först uppstart av unghästkursen. I den ingår det alltså då inridning av den unga hästen, mest praktiskt. Det blir nog kul!
Sen hade vi träning, markarbete med Anna-Clara och Daniel. Det gick helt okej men jag är besviken på lite grejer som inte har med hästen eller mig att göra.. Hoppas att det löser sig så att jag kan fortsätta att utvecklas så som jag vill! Lite tungt just idag bara.. Det ska ju vara kul att träna!
På kvällen har vi umgåtts med våra kompisar som är härifrån, jag har knappt träffat dom på hela sommaren så det var kul! Träffade dom igår också men ändå :) Vi spelade fotboll mot några ettor och hade oss. Kul hade vi :)
Nu är det sängen! Hinner inte med något jättelångt inlägg idag heller!! Behöver min sömn mer ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0