glory days.

Åhåå vad jag mår bra just nu!
Den här dagen har handlat 100% om hoppning. På förmiddagen var det två demon där hopplärarna gick igenom hoppning strömsholmsmetoden, från början till slut och visade på sina hästar och skolhästar. Såklart har jag hört det mesta förut men det är alltid bra att bli påmind och repetera. Dessutom blir man sådär härligt sprängfylld med inspiration och motivation! På eftermiddagen var det hoppträning och det gick såå bra!! Vi gjorde några serier som 5 galoppbommar-oxer, 5 1/2:an och studsserier över hinder och bommar. Jag tänkte på det där med sitsen från i tisdags och fick till en riktigt bra känsla! Splendid!
Nu ligger jag och kollar på film och har det bra. :)
Två från igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0