Time is money.

Gårdagen började lite motigt med att jag först missade bussen pga krångel med hagen och sen när jag väl satt på den andra bussen så tappade jag plånboken där, dåden har tillbringat natten på bussbolagets kontor ;) sen blev det bättre och på kvällen skrittade jag ut på Rustica, bl.a. Över stockarna i skogen på åsen. Hon gick väldigt bra! Senare åkte vi in till donken och hade en bra kväll :)
Idag efter skolan hade jag bästa ridpasset på länge! Jag red ut till slottet med Elin och Jossan och red på gp-banan. Det hade regnat och solen sken så vädret var helt underbart att rida i!! Rustica gick dessutom bättre än hon har gjort någon gång hittills med mig! Gp-banan är så bra för galoppbanan går runt den och gröna banan så man kan välja att ta ett varv runt mitt i passet och sen trimma vidare, bra för bl.a. Framåtbjudningen! :)
Vill också visa hur gulliga dom var på Hallsta ridklubb på tävlingen i helgen! Det syns inte men på lappen stod det också " varsågoda att ta alla duktiga ryttare!" På toaletten fanns också stövelputsningsstation, små enkla saker som gjorde allt så mycket trevligare! Cred till dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0