Terräng :D

Idag ahr vi haft en terrängshoppningsdag! :) På förmiddagen red vi ut mot terrängbanan på andra sidan slottet och hoppade terränghinder! :) Jag hade Corazon som överraskade med att lyssna på mig och vara ganska lugn ;) hade superkul!
På eftermiddan var det städning och fix på schemat! Alla på RS samlades på Tågbanan och sen delades olika uppgifter ut, bl.a. fixa vattengravarna och måla banken. Vi fick dock bli skräpplockare runt röda och nya ridhuset.. ;) Agneta var våran gruppledare och hon var så gullig att hon hade en tävling för roligaste skräpfyndet! Städningen avslutades med korv och bröd på Knytpunkten och demo på tågbanan med tema terränghinder! :) Alla-Clara och Daniel red och Jens pratade.
Nu ska jag ner till min pärla som ska ta det lugnt idag också för återhämtning!
Ett litet pris i städtävlingen ;) "skräpets bästa kompis.."
Demot! :)
Också från idag, stallkatten Jessica som alltid vill dricka vatten direkt från kranen! Som tack gav hon oss en ltien present igår, en halv råtta som låg i sadelkammaren. Omtänksamt av henne.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0