Push push.

Idag har jag slagit personligt stalltjänst- rekord. I röda hade jag morgon, lunch och eftermiddag och i gäst hade jag lunch och kväll. Men jag har varit full av energi och inte blivit det minsta trött! :)
På dressyren hade jag gangster boy och vi hade en riktigt rolig lektion! Vi red med korsade tyglar ( höger tygel i vänster hand och tvärtom) och utan stigbyglar. Sen red vi på kvartslinjerna och flyttade undan skänkeln med framdelen kvar på linjen. Vi ställde också både utåt och inåt och vi skulle göra så mycket som möjligt för skänkeln. Vääldigt nyttigt och bra! Man fick tänka en hel del, träna koordinationen och Kämpa med sitsen! :)
Rustica ledde jag runt Strömsvik med Elin, Jossan, lina och amanda, väldigt mysigt! :)
Nu sitter jag vid tvn med polarna och ska göra det ett tag till, sen ska jag sova. God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0