No doubt.

Idag har jag haft en väldigt skön dag! Den har till största delen tillbringats i stallet. Jag har fått mycket gjort såsom frisering och så. Rustica promenerade ju bara idag men Rocksina red jag på stallplan. Hon gick väldigt bra! Jag jobbade mycket med rakriktningen som har blivit mycket bättre på sista tiden! Gjorde också en del galoppslutor och öppnor, för det funkar väldigt bra för att på en bra galopp i henne! Nu känner jag mig nöjd inför imorn, så hon ska tävla för första gången sen Juli. En meter i Hallstahammar :) Det är såå kul att hoppa henne igen! Kraften i sprången ger en kick varje gång! Oavsett hinderhöjd. Hon hoppar ju ännu bättre nu efter operationen nu också så det ska bli kul att se vart hon är i slutet av året! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0