Om du följer andras fotspår kommer du aldrig att vara först.

Idag var det alltså KZ. Intervaller 3 min löpning 1,5 min gång idag på idrotten. Brände bra! Trodde jag skulle avlida där ute på spåret ett tag alltså, haha. Hade druckit dåligt innan, rutinerat..
Anyway, när jag kom hem ( tio i 6, aotch? ) åt jag och så innan jag drog ut till stallet och red och fixade. Red i Röda Ridhuset och jobbade mycket med tempoväxlingar. Mest i galopp. Gick bra och hon är såå rolig! ( Glömde i förra inlägget att tacka Marie för att jag får låna henne) Red inte så länge eftersom att jag ska träna henne för Jens imorn! Lyckades ändå vara i stallet till 21.40, vad hände? Men det var så mysigt att pyssla och göra allt ordentligt.
Nu ska jag slagga, imorn måste jag vara fräsch och så, kommer hem 17.50 och 18.30 ska jag vara uppvärmd och klar med hästen i ridhuset, hardcore. Köör ba!
Fin bild tagen från bilen påväg till Strömsholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0