Diamonds are made under pressure.

Har hänt en del sen sist jag bloggade. I torsdags efter ridningen så var det återbesök på kliniken med Rocksina för att se om det hade blivit bra i vänster bak efter behandlingen. Det var bättre, men inte helt bra. I fredags tog vi nya röntgenbilder och hittade en lös benbit som inte syntes tidigare, den är antagligen källan till problemet. I måndags opererades den bort så nu hoppas vi på att det blir bättre! Det var historien i korta drag, men irl var det liite mer känslosamt. Rocksina har nu åkt hem för vila i ca 5 veckor. Känns konstigt att inte ha någon häst här, men det ger ju tid till en del annat. Igår och idag, tisdag, så har jag varit på KZ och efter det sprungit och gymmat. Har också haft tid för läxor och städning av rummet. Oj vad duktig jag låter! Tro mig, det gick inte så lätt som det va att skriva det haha! Har också busat lite med grannarna, bilder kommer imorn.
Jaja, det här va dom senasta dagarna i korta drag, helgen borträknad. Nu ska jag transportera mig med hjälp av benen till köket för att fylla magen med nåt innan jag somnar! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0