Confidence.

Red dressyr i skolan idag på Kastanj. Jobbade med böjda spår och red på volterna. Gjorde volterna till fyrkanter och ökade, minskade volten och lite såna saker. Red en hel del utan stigbyglar. Blev ett ganska jobbigt pass för min del, men det gav bra resultat.
Pyret tränade jag hoppning med för Anna-Clara. Hoppade bana och hon är så himla rolig! Jobbade med att rida på frammåt men se till att det var bakbenen som drev på, så att hon inte bara sprang på. Också att hon ska svara kvickare fgör skänkeln. Anna-Clara lät mig känna och tänka efter ganska mycket själv, det tycker jag var väldigt bra eftersom att det var nästan första gången jag hoppade henne.
Skulle kunna skriva mycket mer om idag, och kanske en ganska mycket roligare text, men nu är klockan 23.23 och jag är trött och ska sova. Blev rätt sent då träningen slutade 21.40.
Nattinuffsan!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Gamle Kastanj hänger i än alltså;) Han var gammal redan när jag gick när och nu måste han ju vara rejält gammal... Gamle krutgubben!

2011-09-19 @ 23:56:29
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0