All the way.

Vilken höstluft det var ute idag! Lite sådär isig. Vi frös lite faktiskt.
Red hoppning fr Anna-Clara idag med See at Leon. Gick bra, men hade å andra sidan inte så höga förväntningar eftersom jag tycker att han är rätt svår. Gick iallafall bra till slut. Vi tränade på att ha lätt sits hela tiden och hoppa enkelhinder. Svårare än man kan tro.
På eftermiddagen var det clinic med Kyra Kyrklund och Jan jönsson. Kyra var lika inspirerande som vanligt i dressyren och Jan gick igenom förberedande för terränghoppning. Clinicen var endast för RS-elever. Lite vip sådär ;) Grymt kul när sånt står på schemat!
Pyret trimmade jag lite, tränade massor av tempoväxlingar i galopp. Det är lätt att samla, men svårare att öka ordentligt utan att hon blir lång och tappar bakbenen. Vill ha snabba reaktioner båda fram och tillbaka. Hon är iallafall dagens höjdpunkt i ridningen! Så kul har jag!
Pyret i sin box.
De tre fuxarna på rad, pyrets grannar :)
På kvällen åkte Pyret hem till sig då jag åker till Spanien imorn och är borta en vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0