Success.

Riktigt lugn dag. Har hoppat tempohoppning på Prins Aragorn, vi fick känna på hur olika tempon kändes. Först skulle vi rida 60 m på 12 sekunder, alltså 300 meters tempo. Sen red vi en bana på 320 meter och så skulle vi rida den så nära en minut som möjligt. Alltså 320 meters tempo. Höjde sen och gjorde samma sak igen, höll samma tempo. Jag lyckades faktiskt pricka in exakt en minut en gång! Kan säga att jag har vunnit tempohoppning på Strömsholm nu! Typ.... Iallafall, vi hade också prov i Häst- och stallskötsel. Gick rätt bra tror jag :) Dessutom så bjöds det på tårta på Knytpunkten nu på eftermiddagen för alla som var med och hjälpte till på Elittävlingarna! :) Trevligt! Sen var min dag slut. Ingen häst att ta hand om- tomt! Jaja, imorn kommer Rockan hit :) Nu ska jag gra något som jag aldrig har tid med annars- jag ska kolla på film!! Bridesmaids blir det :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0