Söndag, Oktober.

Så.. Då var helgen avklarad! Idag har jag mockat 11 boxar och ridit 1 gång.. Hade gärna fått vara tvärt om! Efter morgonstalltjänsten red jag ut på Evelina. En häst som sparkas med både fram- och bakben samt bits. Eller ja, hon hotar med det iallafall. Har iallafall aldrig ridit henne innan och jag ska ha henne på programridningen i veckan. Wish me luck!
Rocksina fick lång ryckt, frisering, promenad och en stund i solariet.
För övrigt var mamma här en stund idag. Gav mig mat, tvättade min tvätt och städade mitt rum. Haha nu är det lite mer ordning i mitt liv igen :)
Imorgon börjar höstlovet för de flesta, men vi i RSG2 har istället specialvecka- en vecka med bara stall och ridning! Kommer att innehålla bl.a. banhoppning med stilbedömning och programridning. Nu kör vi!
Förra året vid den här tiden ritade vi lite på hästar och hade oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0