So we talked all night about the rest of our lives...

Idag var det alltså stalldag. Dressyrade för Linda på Levado och satn vad man får jobba! Innerskänkeln riktigt ordentligt och lätt i vänsterhanden framförallt, dessutom får man aldrig tappa sitsen och hållningen. Han blev till slut riktigt fin. Jobbade med övergångar och halvhalter på en åtta, vilket är super för alla hästar. Det kan man aldrig träna för mycket på!
Pyret red jag ut mot Hultet med Elin och Affe i solen. När solen försvann så blev det riktigt kallt, så vi frös på vägen hem. Senare klädde Elin på sig och det slutade såhär:
En något osmidigare Elin..
För övrigt hittade jag detta fina meddelandet på tavlan i stallet, misstänker Linnea av sannolika skäl ;)
Ni behöver inte oroa er, det är inte jag som har skrivit.. Tror Linnea har tillfällig sinnesförvirring, eller så gillar hon helt enkelt mitt förnamn :)
På kvällen var det clinic för Hans Horn och Jens här i Röda ridhuset. Skriver om det i separat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0