Life is not about finding yourself, it's about creating yourself.

Vilken helg!! Har haft det super, bott på Högbo ridklubb och jobbat på Högbospelen, en nationell hopptävling med klasser upp till 150. Har käkat grillat på kvällarna och festat i sandviken. Så kul har vi haft det, fast trötta är vi nu! Iallafall, den här veckan blir också grym, bl.a. så kommer Adelinde Cornelissen hit och har clinic. Hon är världens bästa dressyrryttare just nu. Det är coolt. Iallafall, har inte fått in alla bilder på datorn än, men här är en liten sneak a peak.
oredigerade och så, ska försöka fixa till alla bilder imorn, men troligtvis kommer jag inte hinna det :) Haha jag hinner inte med mitt liv knappt! Det leker, så fort..
Förövrigt så har jag varit ute och gått med Rocksina idag i solen. Tog fiina bilder! Mysigt som attan, har även solat vid kamrer. Grym dag för övrigt också. Nu ska jag ner och köra lite ben i gymmet innan jag slocknar, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0