Someday, somehow, just try.

Dagen avslutades med en promenad i kvällssolen och kladdkaka i ridhuset där det var hoppträning. Det var helt otroligt härligt ute. Solen gick ner över Strömsholm och himlen blev rosa, orange och lila. Luften var så himla frisk och superfina vänner var på som toppen på glassen! Tänkte rida en till gång idag, men bestämde mig sen för att inte köra overkill nu när det går så bra! Om jag fick välja så skulle jag träna precis hela tiden, men nu måste jag tänka på hästen också, ni vet.. Min egna träning fick också en paus idag då jag har en träningsvärk som skulle få Batman att gå på knäna! Typ.. Men som tur är så är jag en hårdkokt jäkel, så jag nöjer mig med att hoppa över gymmet idag.
jag och isabelle, årtal? 08 skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Lilla isabelle! räser hästen!

2011-03-18 @ 10:48:11
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0