I'll fight.

Hemma från skolan som idag var härlig! På engelskan har vi fått en irländare som vikarie då våran lärare har blivit mystiskt sjuk och blir borta i tre veckor. Inget fel med det eftersom att irländaren, Danny, är den bästa läraren jag nånsin träffat helt på allvar. Lektionerna är superroliga, åhå såhär ska det ju alltid vara! Iallafall, dom övriga lektionerna kollade vi på film ( Troja, tror ni det dreglades eller?), lyssnade på Ias snack om styrketräning och hade matte, som iofs inte var så helsoft men.. Jaja lite kanske man ska jobba.
Annat var det när vi tog över lektionen, då blev det grejer! ( och nej, jag var inte så mongolidaktig som denna bild antyder..)
Iallafall så har jag en liten paus nu innan det är mat och dressyrträning. :) Någon dag när jag har mer än en halvtimme över så ska jag fixa alla bilder jag har samlat på mig den senaste tiden. Någon annan dag med andra ord. over and out.

Kommentarer
Postat av: Nilsann

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-06 @ 10:35:50
URL: http://nilsann.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0