I wanna get there, just give me a chance.

Tillbaka i världens härligaste rush här på Strömsholm. Tränade som sagt för Nico i helgen och det gick såå bra! Han tyckte att det hade hänt mycket. Han sa att jag skulle sätta under bakbenen mera och vilka språng jag fick sen! Helt stört. Höjde upp något också för att testa lite, gick kanon! Så jäkla härligt, jag ville inte sluta! Som tur är så är det tisdag idag och det betyder två hoppass! Så det duger. Även fast jag skulle kunna hoppa femtioelva pass till.. Iallafall, igår efter skolan så körde vi på ordentligt i gymmet. Tessi är en jäkel på att peppa kan jag säga! Riktigt nice. Livet blir ju inte sämre för att det är sol och varmt ute heller!
Ikväll ska jag träna för Jens som är hemma den här veckan. Förra veckan, nästa och nästnästa vecka är han i Arezzo och tävlar. Det hade tydligen gått riktigt bra nu i veckan. För er som är intresserade av att följa honom så lägger han in lite inlägg på Ridskolan Strömsholms facebooksida. Gå bara in och gilla Ridskolan Strömsholm så kan du läsa inläggen och kolla på bilder som dom här:
RS Donna Karan, RS Cavat BTB, RS Lunatic & RS Lucy Show. 4 svårklass hästar med Utrillo blod i! Dom 4 som fick följa med ner till Toscana Tour i Arezzo.
Jens och RS Donna Karan.
Idag har det varit några internationella gäster här på Strömsholm och det har varit clinic. Riktigt bra som vanligt. Peter Eriksson fanns också bland publiken!
Legend! Här på Cardento i VM när Sverige tog lagsilver.
Nu ska jag ut till stallet och fixa rockan inför dagens första hoppträning, för Anna-clara.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon heter ju inte RS Lucy show! för hon har väl inte gått och blivit skolhäst :O

2011-03-23 @ 23:46:13
URL: http://www.nattstad.se/sandrabackstrom
Postat av: Sofia

Inga av dom där är ju skolhästar, men eftersom att Jens är sponsrad/rider för RS så sätter dom dit det framför hästarnas namn.

2011-03-24 @ 16:37:11
URL: http://sofiiasundqvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tänkte väl :)

2011-03-27 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0