Help is on it's way.

Uteritten idag blev precis lika härlig som jag hade trott. Vi red först mot Löten och sen ett varv på galoppbanan framför slottet och vi galopperade nästan bara. Rocksina var superfin och jag bara njöt. Därefter var det eftermiddagstjänst och sen upp och äta innan det var dags att göra iordning hästen för Jensträning. Det har med andra ord gått i ett sen lunch.
På träningen så hoppade vi bana med många relaterade avstånd. Hon kändes fin på marken, men jag glömde att det var hoppning jag höll på med kan man väl säga. Det är så otroligt svårt att förklara exakt vad som gick fel och vad jag ska ändra på, men jag kanske har tänkt ut lite mer konkret tills imorn. Iallafall så slappnade jag av och finlirade för mycket om man ska ta det hela i stora drag. Det är så svårt att göra lagom! Åh vad frustrerande.. Men det går ju frammåt.. Jaja iallafall så ska jag ta och sova på saken. Kanske är lite klokare imorn.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0