At least I can say I tried.

Tränat dressyr nu på kvällen och det gick väldigt bra! Jobbade på att ha kontroll på båda sidorna- hela tiden. Inte enkelt. Men hon blir sååå fin när det funkar. Och så är hon väldigt fin i allt just nu, lyssnar fint och är mjuk och balanserad. Svinkul att rida då.
Iallafall så ska jag vara i stallet vid 7 imorn för en timmes stalltjänst. Om jag inte hade haft morgonstalltjänst just denna vecka så skulle jag inte börja skolan förrän 14.. Shit happens! Nåväl, kommer väl hinna med massa bra saker där emellan iallafall. Typ sova. Heh :) Iallafall så ska jag rida dressyr där strax efter 2 och efter det åker jag hem till molke! Nico & Jinke kommer nämnligen och då ska jag träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0