If we ever meet again.

Nu är vi inne på sista helgen i ettan, vilket jag och mina kära vänner firar med stalltjänst hela helgen.. :) Nej då ingen fara, vi roar oss också kan jag lova! :)
Idag red jag ut två hästar, Rocksina och Delivery, som är en skolhäst. Rocksina red jag ut med Jossan och Moa mitt i värsta ovädret med åska, blixtrar och spöregn. Mys. Speciellt när vi både innan och efter höll på att avlida av värme i solen som gassade.
Dressyrtränade igår också, sista gången för Lotta. Gick braa! Fick lite att träna på över sommaren.
Varje dag nu är sista nånting, näst sista KZ-dagen hade vi i torsdags, orienteringsdag. Klarade MVG efter att ha gått ganska rejält fel, men träffat på några ganska generösa vänner där ute i skogen :) Sprang omkring som galna älgar typ.
Aja nog om det, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0