Hot damn.

Jag kan inte ens beskriva i ord hur roligt och gött det är på Strömsholm nu! Superhärlig stämning, fint väder och i slutspurten av terminen! Red ut idag i skolan och kollade på terränghindrena som dom hoppade på fälttävlan nu under strömsholmstävlingarna, riktigt häftigt! Red banan, men bredvid hindren då. Mäktigt. Iallafall, livet leker!
Jag & Rocksina i en 110 framför slottet ♥
Glada funktionärer!
Såhär fin bränna fick man efter en dag! ( Notera att moa till och med har solbrillebränna)
funktionärsband!
Idag åkte vi och badade i Borgåsund efter att ha flyttat hundramiljoner hinder från slottsbanan upp till Röda ridhuset i typ 30+ och stekande sol. Ingen överdrift..! Snacka om att det var sköönt att bada sen!
Dessutom är man ju liite bortskämd med kändisar nu. När jag red på stallplan här om dagen så stod självaste Jan Brink och kollade på, han tränade en annan som också red där. Idag och imorn så är Kyra Kyrklund här och har träningar! Här om dagen när jag red i Röda ridhuset så får jag sällskap av Ulla Håkansson. Peder Fredricsson och Lisen Bratt Fredricsson har ju tränat här en del på sistone. Ja, vad ska man säga. Vilken metropol Strömsholm är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0