Gästblogg: Rocksina!

Tjenare! Rocksina här! Även kallad RockanSmockan.. Tänkte tala om för er hur livet som häst är på Stall Heed! Helt ärligt förstår jag inte riktigt vad jag gör här? Varför svettas som en tokig såhär långt iväg när man kan vara hemma med Kalle och äta gräs? Dessutom har dom väldigt läskiga hagar här. Min är oändlig, har inte ens varit i hela än. Det är lite för läskigt för min det, håller mig gärna vid staketet mot Sörens hage. Han är cool. Jag menar, vem vet vad som gömmer sig där inna bland träden? Försöker få matte att förstå att jag faktiskt inte vill vara här genom att ropa på na när jag ser henne. Men hon fattar ju noll, hon bara skrattar.. Det är faktiskt inte roligt!
Några fördelar finns det ändå med att vara här. Blir omhändertagen som den stjärna jag är ordentligt. Får bra mat, lindade ben, liniment, morötter och nypustad utrustning hela tiden! Kanske kan vänja mig så småningom.
Nej, nu ropar Sören. Ska trava iväg och se what's up! Gnägg på er!
(chillar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0