Written in the stars.

Vilken dag jag har haft! Först ganska seg kz-dag. Sista lektionen drog vi ut å hade pulkarace! Då blev det fart kan jag säga! Även fast vi knappt hittade dit heheh. Tog massa bilder, dom visar jag imorn! När vi kom hem hann jag bara in och andas lite och äta på Åsen innan jag drog ut igen, jag red dressyr för Lotta Pettersson. Hon red först Rocksina ett tag och sen fick jag hoppa upp. Hon var sååå fin! Riktigt lösgjord och bara lyssnade på hjälperna utan att stressa upp sig. Fick träna på att ställa igenom ordentligt utan att tappa yttersidan och jag hade henne i en riktigt låg och rund form. Dessutom hade jag knappt något i handen och jag kunde släppa efter och hon gick bara kvar i samma form. Vilken känsla!
En av bilderna från backen. Gjorde ju inget att himlen var klarblå och solen sken! Dessutom var vi själva i backen. Citat av Mickis när vi gick därifrån: Alltså, jag vill bara ringa nån och tala om hur lycklig jag är just nu!
Hon var nog inte ensam om att känna så.
Imorn ska jag till TheStudio med Jossan och Mickis. Vi ska ta lite snygga bilder hehe.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0